| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 22 日 星期二 |
 |


 |
| 『∼我是請槍者∼』 |
我love你呀!藍莓!我唔會俾任何人搶走你架!我以後會主動d架啦∼唉∼點都估唔到﹐佢竟然會愛上左佢....我唔可以心灰意冷架∼加油呀!阿譚!XD
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
今日長江佢abs﹐唔知佢咩事呢?∼ 希望佢快d返黎啦!我同阿帶都等緊你架!
####################
譚x元﹐真係好慘呀!成日俾d女仔蝦!不過係佢好人je∼!如果唔係既話d女仔死梗啦∼
********************
今日唔知點解咁火爆...一撻就興﹐咩都火...可能係我朝頭早等極都等唔到我個fd掛∼又漏左IH d料係屋企啵∼真係大頭蝦囉!嚇到我幾驚呀∼好彩唔係全部漏晒係屋企je∼
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
我個表妹勁煩呀!又話唔駛我理wor∼d野我架嘛∼點可以唔理wor∼佢又串咀wor...我遲早打佢呀∼佢估細個就大晒咩∼?
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
唉∼d野屈埋屈埋係心到好難頂架嘛!想講又講唔出wor﹐唔通真係等佢爆咩?不過今日可以話幾happy既∼
|
刊登時間︰2005-11-22 10:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
|
阿k 於 2005-11-25 07:48 PM 發表:
Hi,I am Ricky! Nice to meet you!
|
網主回覆
nice to meet u too~
Posted at 2005-11-25 07:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|