| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 24 日 星期四 |
 |


 |
| 我唔係槍手呀= =" |
今日我約左個fd一齊返學﹐迤中我地傾左好多野﹐呢排既煩惱我都係同佢講﹐不過佢都係幫唔到我...但係同佢講晒心入面既野都幾舒服既∼所以我既心情好好呀!
####################
雖然我話我唔鍾意藍莓﹐但係當個fd提起佢個陣我又好矛盾...偏偏當我唔鍾意佢既時候﹐事情往往都係有進一小步既發展﹐我既情敵仲話同佢傾過偈﹐個樣仲好似好happy咁∼我究竟應該點做呀∼?!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
我做左件好事呀!前幾日我執到條locker鎖匙﹐不過我唔知係邊個既∼但係我無交去校務處個到﹐因為我想親身交返俾個個人∼第一個小息個陣﹐我見到一個人拎住條匙去個個loscker到開﹐但係佢開唔到﹐當時我想追上去俾返條匙佢﹐點知又追唔到wor﹐係lunch time個陣﹐係3樓見到佢﹐我就俾返條匙佢﹐佢都不知幾happy呀∼仲同d perfect講∼班perfect仲讚我tim呀! 因為佢地都係f.4架嘛
********************
洪強佢今日加入左田徑隊呀!可能佢岩岩加入﹐咩都唔識做﹐d動作又古怪又騎呢﹐我地跑完之後就一齊去做cool down∼個陣仲係到同佢玩緊﹐最尾個個蕉威仲加入埋tim﹐成班玩到癲晒∼幾happy呀!

|
刊登時間︰2005-11-24 08:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|