| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 4 日 星期日 |
 |


 |
| 黑仔日記.2 |
今日差d唔知醒﹐本來較左個鬧鐘係六點響﹐但係我就聽唔到wor﹐最段係六點十阿戴打電話黎叫醒我﹐咁我就以九秒九既時間刷牙洗面換衫﹐然後就趕去青衣城lu∼去到個到都成七點半啦﹐咁之後我就同阿戴塔地鐵去香港大球場﹐係地鐵裡面有個人坐左係我地隔離﹐佢就係咁係到禁部計數機﹐之後佢仲唔用紙巾呻鼻涕﹐呻完又唔抺﹐仲用隻手係到挖頭﹐攪到我地幾想嘔呀!
####################
去到大球場之後cca仲未到﹐咁我地就一齊去搵d fd啦﹐之後就見到好多明星∼有香港先生﹐香港小姐﹐李彩樺﹐陳宛琪﹐仲有個好靚仔既梁一峰﹐我地等d人表演完之後就一齊出發lu∼我地行到一段路就走得啦﹐咁我地同長江一齊走﹐去麥當當食晏﹐仲俾一個好k既打雜嚇親﹐跟住就塔地鐵返黎啦。係地鐵入面我地見到個肥婆﹐佢係到一路塔車一路化緊個好鬼濃既死人妝。去到青衣城見到d燈飾好靚好浪漫呀!
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
返到學校我地終於搵到隻狗狗lu﹐阿戴好驚隻狗搵到佢﹐所以就狂係到嗌走∼然之後阿戴唔知走左去邊﹐咁我就走去搵佢啦﹐就係咁我就整親隻腳。跟住我又見到怕羞草﹐但係我就好似無咩feel咁﹐就算佢同個女仔一齊都無feel﹐係三點幾我地走左去美景食野﹐食完之後我地走左去wellcome買支塗改液﹐去個個公園留低左愛的印記﹐今日真係好攰呀!好彩聽日又唔駛返學咋。
|
刊登時間︰2005-12-04 06:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
|
豪 於 2005-12-05 12:44 PM 發表:
|
網主回覆
無奈呀~我唔知我o地會點,but我知............ Posted at 2005-12-06 07:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|