| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 8 日 星期四 |
 |


 |
| 無標題! |
今日我又著左PE衫返去﹐然後麥xx打俾我話唔著wor∼咁我又無理到就咁返左學lu﹐去到個到個fd等極都唔到﹐咁我就見到個人好似阿戴wor﹐跟住我就叫佢啦﹐但係佢叫極都唔應wor﹐之後我就追左上去∼我個遲大到既fd就係後面趕黎﹐咁我地三個就一齊行lu∼返到學校之後我地搵唔到檯wor﹐我地為有同人搭檯啦﹐我地就囉晒d野出黎溫﹐哈哈!唔好以為我地好勤力wor﹐只不過係因為IS要QUIZ同埋中文要默書﹐我地先至溫架咋!都唔知點應付一月個考試呀∼早會個陣﹐s.chan話要check校服wor﹐因為我地著左PE衫﹐本來miss 張話要出去架﹐但係我地解釋左因為今日係田徑﹐所以miss張就唔駛我地出﹐點知個個死人cca要出wor﹐點解一定要我地出wor﹐隔離D班d人又唔駛出wor﹐賤人!佢根本係對我地有偏見咋嘛﹐最後因為D班既”好人”班主任叫我地先至出架咋﹐而KFC就企左係到幫我地。
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
過左兩堂之後就係math﹐咁我又好happy啦﹐因為∼終於可以調位啦!咁我就俾人調左去第四行尾二個個位﹐同個個靜到得人驚既曾xx坐﹐幾好丫∼我今日又見到怕羞草啦﹐佢帶左條頸巾﹐個樣睇落cute左好多。放學個陣﹐我見到佢係一樓﹐我就對住佢申脷﹐點知佢又對住我申脷wor﹐然後大家又係到笑∼之後佢同個女仔唔知講左d乜﹐個女仔就好熱情咁對我say hi﹐咁我為有好無奈咁對返佢say hi∼點知我上到一樓個陣佢地已經不知所蹤啦。
*******************************
今日終於可以返田徑啦﹐咁我梗係好happy啦﹐但係阿戴又狂係到嗌走wor﹐之後我地去左斜路個到練跑﹐幾辛苦呀!跑完第一round已經開始暈暈地啦∼可能係唔夠氣掛﹐又或者∼∼∼個到風水唔好啦XDD”
|
刊登時間︰2005-12-08 09:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
|
YUKI 於 2005-12-09 05:40 PM 發表:
|
網主回覆
無啦~thx
Posted at 2005-12-12 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|