|
|
2011 年 1 月 22 日 星期六  |
| 2011-01-22 |
分類: 未分類 |
係咪都上黎打下啦....
早2日冇開電腦..
so我冇打到qz..
我今晚同班白痴一齊食飯...
搞到我好似得我自己一個食....
成班白痴張將D餸
放係自己個邊..
又要我坐係一邊喎!!
大老!!!我點食呀!!!!
自己食到又唔代表我食到...
SO我成餐正係食左少少.
我成餐都正係聽歌...
佢地又無視我喎!!!
真係超級勁爆黑人增!!!
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|