| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 3 日 星期四  |
| 2010-06-03 |
分類: 未分類 |
今日eng'好無聊咁過左,
PE'32又穿個d野囉,
好內酸呀~~
仲食糖...
小息.
liwan唔記得帶電腦bk,
我同佢去左搵爸借,
點知原來唔洗用....-.-
唔好意思呀爸~
hec冇野做,
老師播左d關於咩食物既片,
超超超悶
訓左囉@@
第一次好光明正大咁訓...
之後LIBS’老師講鬼故囉.
好驚,但係想聽^^
好d變態...
放學去左電腦室,
做VA D野,
仲發生左d好唔開心既事囉,,
好嬲呀!!
話唔原諒我囉,
之後走左...
|
| 發表時間:2010-06-03 09:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我勁鐘意ENG; 我地班上ENG超HIGH!! 班男仔成日講笑話[超正] 我一d都吾覺ENG悶, 反而覺得好玩`=]
|
|