┌◆*恩膏來日記"*|\!]
因為我個英文名叫yamcola釋音便是陰公啦....!!
but..謝香港短宣隊中的Ryan..為我改個更有意義的釋音名..!!
絕對不是..肥膏來..!!
是神的恩膏來臨甘解... =]
god926
暱稱: ×◆「陰公啦﹏▊]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-07-19
2011-01-01
難道....
都唔知係咪真GE?!
格離位GE妙語AND四女一...
文章分類
全部 (200)
♥♥幸福事>3< (4)
>ϖ<搞笑事..HOHO!! (2)
-``見證'']] (19)
-◆『*番薯之學校事件 ★_|\]]" (19)
/__\"辛苦死了T^T" (3)
[]**私人秘密!◇+__" (3)
[●x•荀野益街坊}* (23)
→↑+無聊閒事_|*】 (24)
└◆→家庭樂。x】〞 (20)
未分類 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 200
留言總數: 1638
今日人氣: 1
累積人氣: 16440
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 12 日  星期日   晴天


復活節丫 感動 分類: 未分類

今日係復活節WO

你地有咩節目丫?

 

我GE教會就有耶穌受難曲睇

一開始以為我心靈可承受..

但其實真係好血腥

我全程都幾乎暗住對眼..

仲訓左陣...XPP

 

跟住食聖餐..

跟住就唱歌  歌頌神

我平時都感受唔到耶穌同我講野

 

但開始唱歌戈陣

我從來都唔覺得 耶穌好愛我地

唔明 點愛法

成套戲 我幾乎無睇過...

但我被耶穌GE愛感動丫..

我跪係到唱歌.....我GE眼淚不停留下

我控制唔到嫁

我明白啦

我明白

神GE愛點盡啦

距愛你 到一個不怕犧牲GE地部...

我地係D咩丫?

我地值得神甘愛我地咩?

我地配咩?

想講唔配囉  神甘尊貴

距都願意愛你愛到死丫..

我明啦

好多野  我都明啦

我好感動丫

有位甘全能GE神  甘願為我犧牲

 

願我也能愛神愛到底  愛到盡..






訪客留言 (返回 god926 的日誌)


HoNg_love 於 2009-05-13 12:19 AM 發表:
Cm......MC....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HAPPYTOME 於 2009-04-15 11:03 PM 發表:
感謝主..XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係丫..
快d信耶穌啦..,
距係好野黎
Posted at 2009-04-29 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuo 於 2009-04-14 01:32 PM 發表:
感謝主 , 你看到天父爸爸的愛
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係丫..
感謝主
明白到耶穌幾愛我地
呢編野可能得基督徒先明- -
Posted at 2009-04-14 07:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tUx2 於 2009-04-14 09:04 AM 發表:
cm : )
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



峰 於 2009-04-13 11:30 PM 發表:
我地係到睇戲GE時候,我後面有個人可能係味信GE,,佢係到笑AR,我有D(嬲)我同佢講你可5可以5好講野AR(我心諗)(你好5專重我地GE爸爸,一D禮貌都無!)
我都係AR,,我都差不多整個個程在喊...
跪係到唱歌...我5G點解會係到喊,不過我明耶穌可以愛我地咁盡!!直到他死都係愛我地AR,真係好好!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LULU 於 2009-04-12 10:05 PM 發表:
吳明wo...咩意思a?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]