今日去左電腦節..!!
距有得買鞋墊...
我行埋去問下....睇下扁平足可唔可以靠鞋墊e番..
點g距話..扁平足係天生 無得e..!!
頂多用鞋墊...令自己行得無甘累..!!
唔怪之得..我行一陣要坐啦
唔怪之得..我企一陣就好累啦..!!
唔怪之得..我體育唔合格啦..!!
原來我天生扁平足丫..!!
唉唉唉唉唉唉唉...!......(閱讀全文)