今日就要6.00起身
出左門口先法覺我唔記得帶暈浪丸添- -
ha 又俾我估中左 我是最早到的
第一站:就係去唔知bin到摘"士多啤梨"
唉!!" 個名就好聽la
講真 同理想的好大出入
(既發育不良 又多黑頭 唔知距地係咪女仔黎ge呢"? 係都幾悲哀!!")
左右之爭 ho ho ┐
↓
由於落雨......(閱讀全文)