失敗...........
突然間..知道自己被公認為衰人
原來我給人感覺是那些...什麼都會做,毫無原則既賤人
睇黎我都幾失敗...........
魏琪熹!!!!唔好再咁煩!!!!而家既你已經無任何身份,無野要你擔心!!!!!!!!!!!
刊登時間︰2006-11-08 08:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]