續上一篇日記...
我5點2係有比鬧鐘嘈醒架...
但我見到個天又黑..最大鑊既係好眼訓,
所以我決定放棄功課.....繼續訓- -"
7點比人嗌醒左...
由於架升降機壞左,所以今日要行樓梯
P.S (部野琴日壞到今日.)
差D就遲到...險- -
d fd係甘幫我做功課...真係唔該晒.
不過都一定做唔晒啦*
番到課室我又做左週記..ya
不過始終都係欠= ="又冇左一次機會
最慘份名單要交比校長...哇佢識我個啵- -"
算啦唔衰都衰左...之後英文又唔合格,放學要重默
lunch佩佩同nokman搵我@口@驚嚇""
好難先挨埋果兩堂...
放學重默果陣集體出貓- -"(我有溫架...不過有d唔記得左嘛)
雖然集體出貓,但都錯左5個....好彩都走得...
最後就同阿橙一齊番歸...完
|