|
嘉keep:
死啦今日..
5記得左去身體檢查..
你地就好啦(李,麥)
甘耐先去..
點算呀...
算啦..
5去就5去..
----------------------------
琴日有人..
am...
仲之同佢反面...
系佢5得先就系度發脾氣...
(知道D人都知咩事~)
最5 like 呢D人~
系呢度同佢講:
系你5岩先架!!
之後就你地keep啦下..
======================v===============
欣 keep
今日去左一年一度既...body check
未買眼鏡牙...oh!my god
睇得過2行字..
不過,,好彩..無比人鬧~呵呵=v=v
右眼好似好過上年..左眼無變..
我都覺左眼無甘好架喇~
最慘既..就係..
我遇到W(你地都知係who架喇下..)wo..
返到黎就做功課喇..
死喇,,8/12就考lo...
好想考好(想姐,,有無可能>口<)
夜晚..
係甘整我地e個QooZA..
超累..(係吾係好應該多謝我先~?)
-------------------------=---------------------
講番昨日個單野牙..
根本就吾關我地事lo..
佢仲要惡人先告狀!?
食嘟喇你...
(你地吾係吾知咩係嘟牙,,
我吾想e個字lo..癈事d人話我地黑心喇)
不過,,
我地夜晚行得好開心..^^
到花花喇~>v<
|