聽日就考原啦...
好心急呀...
考原就可以玩wii啦...
呀哥個女朋友今日黎左呀..
佢聽日黎咪好囉...
可以一齊玩...一齊正呀哥>.<
開心開心>.<
要快D搵G.S
有9條問答呀...
死啦>.<好慘...
要加油先得!!!!
(加油+聽日玩wii)