今日去拜山...
臭死左啦...
我放香既時候正到隻手....
好痛...
我之前有水泡....
痛死....呀媽唔知-.-
之後5點同呀媽去apm...
點知見到我補習老師.....
我好唔想見到識既人...
之後去左吉之島買野...
今日食dinner食得好小野....
食左2樣野...
一隻細雞比同3個細壽司....
唔講啦...睇電視