| 2006 年 12 月 7 日 星期四 |
哎~
今日番到屋企
覺得好無奈XD"
係學校個個推黎推去
個個都唔想作 =3='
根住見佢地唔作,
我咪作囉
作呀作呀,,,,
作得好辛苦先作完D主角打架,
咪囉過去比LINA 囉~
點知佢又唔係幾滿意
-.-"
好無奈 XD"
佢話番屋企作WO...><
不過都唔洗我作...
都好D
佢都算好人咖啦~
肯囉番去自己作
比我一定唔肯...
XXXXXXXXXXDDDDDDDDD"
無奈"
冇野講啦~
8
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 6 日 星期三 |
今日,
我又用番qooza 啦~ XD"
其實我之前都有用咖,
不過用用下就冇用LU~=3="
而家開左個新既....><
就係呢個網網啦!
是但整咖炸>.<
整得唔好
歡迎大家比意見我
(當然唔可以講曬粗口啦)
希望大家支持我
十卜我啦!^.^ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| | |