|
2010 年 5 月 4 日 星期二  |
| =.= |
分類: 未分類 |
今日又係平平無奇...
又係禁上堂-.-
但係最膠既唔記得還書=_=
結果....要比$13,,,
不過又唔衰得曬,,,有小小意外收穫
真係夠-6,,,$13回左本仲有凸
今日基教堂,,講到個精神病,,
到左LUNCH,超人又係禁樣,又話要秒殺我-.-
於是我地幾個人,講下講下,
講話超人成日睇書,其實就因為要記曬D心理問卷問題,同埋記熟曬D對精神病人法例XD
仲有日日整我,就係因為要搵日真係去秒左我
放左學後,我同迪同飛機鋮3個膠友去左篤波
我地都好耐冇玩,篤到好廢-_-
篤左好耐先得果幾粒...
CUT波又唔準-.-
不過鋮哥好-6,幾次炸都炸中
1粒鐘真係快,
就禁就$10幾,
日日禁打真係-__-''
日復一日
日日都想星期日
|
|
|
Neloda 於 2010-05-05 06:29 AM 發表:
宇大俠!y0y0y0y0y0y0y0y0
|
|