There is nothing else I can say

2010 年 5 月 5 日  星期三   晴天


膠豪XD 分類: 未分類

 唔洗多講,,,

大家都知道佢好小學雞-_-

我只係想話...

佢真係一日一金句,,,

日日都有金句

 

1.嘩...屌(比人摸到後..)

2.氫氣咪姐係空氣...






訪客留言 (返回 google_hk 的日誌)


vvcoke95 於 2010-05-05 10:39 PM 發表:
cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zercoleung 於 2010-05-05 09:50 PM 發表:
嘩屌
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yu_chow_911 於 2010-05-05 09:48 PM 發表:
xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kalmin 於 2010-05-05 09:27 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



koko0426 於 2010-05-05 09:05 PM 發表:
-[]-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



janice_0124 於 2010-05-05 08:35 PM 發表:
數哂d膠人出黎- -''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Neloda 於 2010-05-05 07:56 PM 發表:
哈,I Give you a number 真係笑死人.
不過..唔好咁話人啦.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hang4 於 2010-05-05 07:56 PM 發表:
我偶像
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m0nm0n1229 於 2010-05-05 07:55 PM 發表:
膠.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BaD_sHeeP 於 2010-05-05 07:52 PM 發表:
仲有.
i give you a number丫.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]