|
2010 年 5 月 5 日 星期三  |
| 膠豪XD |
分類: 未分類 |
唔洗多講,,,
大家都知道佢好小學雞-_-
我只係想話...
佢真係一日一金句,,,
日日都有金句
1.嘩...屌(比人摸到後..)
2.氫氣咪姐係空氣...
|
|
|
kalmin 於 2010-05-05 09:27 PM 發表:
cm
|
|
|
Neloda 於 2010-05-05 07:56 PM 發表:
哈,I Give you a number 真係笑死人. 不過..唔好咁話人啦.
|
|
|
hang4 於 2010-05-05 07:56 PM 發表:
我偶像
|
|