There is nothing else I can say

2010 年 5 月 6 日  星期四   晴天


火柴大戰膠鋮XD 分類: 未分類

 

唔洗點講,睇左先講






訪客留言 (返回 google_hk 的日誌)


koko0426 於 2010-05-08 11:32 AM 發表:
OMG >333<''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BaD_sHeeP 於 2010-05-07 08:35 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yu_chow_911 於 2010-05-07 07:01 PM 發表:
rr6rr6
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TIMTIM520 於 2010-05-07 04:59 PM 發表:
好白痴丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Neloda 於 2010-05-07 06:21 AM 發表:
救命- -番黎再睇xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vvcoke95 於 2010-05-07 12:34 AM 發表:
火柴原來有d咁既興趣~
危險!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

聽人講佢F2仲KAI-口-'''
Posted at 2010-05-08 04:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



superkaifung 於 2010-05-06 11:17 PM 發表:
真係好變能=[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zercoleung 於 2010-05-06 11:04 PM 發表:
55
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]