There is nothing else I can say

2010 年 5 月 15 日  星期六   晴天


派膠派到無聊-_- 分類: 未分類

 如題

所以我決定星期一暫停派膠一日

請各位支持一下-_-'''






訪客留言 (返回 google_hk 的日誌)


Neloda 於 2010-05-17 05:48 PM 發表:
派膠=踏,賜酒=讚
先岩.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Neloda 於 2010-05-16 06:42 PM 發表:
垃圾高登仔..
你誤解左派膠啦.
派膠係指..一個人所講既野極度ON9
你就禁入佢個user到,比粒膠佢牙.
(高登有個工能比你選派膠定踏佢)
d高登仔覺得越多膠越勁,所以唔可以亂派的;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

果然係專業-_-'''
小弟欽敬欽敬
Posted at 2010-05-16 08:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



toby145632 於 2010-05-16 04:24 PM 發表:
睇下點-_-+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vvcoke95 於 2010-05-16 01:31 PM 發表:
你做到既機會好微...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hang4 於 2010-05-16 01:10 PM 發表:
.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yu_chow_911 於 2010-05-16 01:09 PM 發表:
都係會
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yu_chow_911 於 2010-05-16 01:09 PM 發表:
我覺得你都係派緊--
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BaD_sHeeP 於 2010-05-16 09:25 AM 發表:
支持啦=]
封口一日
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ZAKaRwinG 於 2010-05-16 09:03 AM 發表:
GD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m0nm0n1229 於 2010-05-16 12:23 AM 發表:
哈哈哈..傻仔呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]