|
2010 年 5 月 15 日 星期六  |
| 派膠派到無聊-_- |
分類: 未分類 |
如題
所以我決定星期一暫停派膠一日
請各位支持一下-_-'''
|
|
|
Neloda 於 2010-05-17 05:48 PM 發表:
派膠=踏,賜酒=讚 先岩.
|
|
|
Neloda 於 2010-05-16 06:42 PM 發表:
垃圾高登仔.. 你誤解左派膠啦. 派膠係指..一個人所講既野極度ON9 你就禁入佢個user到,比粒膠佢牙. (高登有個工能比你選派膠定踏佢) d高登仔覺得越多膠越勁,所以唔可以亂派的;;
|
網主回覆
果然係專業-_-'''
小弟欽敬欽敬 Posted at 2010-05-16 08:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hang4 於 2010-05-16 01:10 PM 發表:
.
|
|