There is nothing else I can say

2010 年 5 月 20 日  星期四   晴天


2010-05-20 分類: 未分類

 日日都禁忙,點算

又到數學堂,計算

偉雄玩得狼,唉算

反學好鬼爽,好似入左廠

我要訓係床,訓一教先爽

 

無聊,又作一首...






訪客留言 (返回 google_hk 的日誌)


chiching0822 於 2010-05-21 11:13 PM 發表:
勁=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



toby145632 於 2010-05-21 06:56 PM 發表:
拍手-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m0nm0n1229 於 2010-05-21 03:44 PM 發表:
詩人,,
有文采
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vvcoke95 於 2010-05-21 03:29 PM 發表:
李煜~好詩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



janice_0124 於 2010-05-21 03:16 PM 發表:
好詩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yu_chow_911 於 2010-05-21 02:00 PM 發表:
haha good
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ZAKaRwinG 於 2010-05-21 12:56 PM 發表:
...............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Neloda 於 2010-05-21 11:07 AM 發表:
犀利-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



error0609 於 2010-05-21 11:07 AM 發表:
= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BaD_sHeeP 於 2010-05-21 09:35 AM 發表:
硬膠=+=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]