There is nothing else I can say

2010 年 5 月 22 日  星期六   晴天


海風...... 分類: 未分類

海風好正丫

真係好正-_-

一出門就吹到

爽YY






訪客留言 (返回 google_hk 的日誌)


chiching0822 於 2010-05-23 07:30 PM 發表:
風吹呀吹.......係咪好似玩緊大風吹呢""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vvcoke95 於 2010-05-23 04:48 PM 發表:
膠宇去哪了?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



toby145632 於 2010-05-23 03:30 PM 發表:
cm=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



error0609 於 2010-05-23 12:15 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TIMTIM520 於 2010-05-22 10:46 PM 發表:
海風係首歌
真係幾正
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ka_ki_yi 於 2010-05-22 10:38 PM 發表:
咁咪好囉 xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m0nm0n1229 於 2010-05-22 09:19 PM 發表:
膠d啦..好吾慣呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

成日都要我膠-_-
又唔係真心膠-V-
我唔慣成日膠=+=
倒不如你膠膠XD
Posted at 2010-05-22 10:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Neloda 於 2010-05-22 08:56 PM 發表:
Cmcm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yu_chow_911 於 2010-05-22 08:49 PM 發表:
你個blog ga標題唔同左== 用反以前戈個啦..膠d呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

膠既重任早就交左比你啦-V-
已經比曬D膠你啦XD
發揚光大啦
Posted at 2010-05-22 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BaD_sHeeP 於 2010-05-22 08:49 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]