|
2010 年 5 月 22 日 星期六  |
| 海風...... |
分類: 未分類 |
海風好正丫
真係好正-_-
一出門就吹到
爽YY
|
網主回覆
成日都要我膠-_-
又唔係真心膠-V-
我唔慣成日膠=+=
倒不如你膠膠XD Posted at 2010-05-22 10:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Neloda 於 2010-05-22 08:56 PM 發表:
Cmcm.
|
|
|
你個blog ga標題唔同左== 用反以前戈個啦..膠d呀
|
網主回覆
膠既重任早就交左比你啦-V-
已經比曬D膠你啦XD
發揚光大啦 Posted at 2010-05-22 10:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|