27-29號同火車郁文輝輝仲有飛機鋮去左個camp,
去左長洲,果邊又真係幾令風景又幾正
不過個camp既3日大部分時間都冇得比我地認真禁行下
好曬-.-仲有好多活動其實都唔洗特登去到果邊做...囧
第一晚好膠-w-
我同billy同輝輝同膠鋮4丁膠友一齊冇訓
落左日出,其實果邊真係好令,不過落雨,搞到冇咩好睇 凸-.-凸
第二晚就真係唔得啦-.-
訓左3個鐘,
呢2夜++埋埋都只係訓左3-4個鐘-.-
有d活動又真係唔錯既,不過坐既方法真係唔得
3日+埋最小有9粒鐘都係坐係地下到冇得郁,
坐到屎忽勁痛-.-
其實呢d camp都幾好既
雖然一半好玩,但係都可以充實一下暑假,唔洗悶
下個禮拜好多野做...
有冇人係8月4號一齊去動漫節丫..招人丫
|