There is nothing else I can say

2010 年 10 月 27 日  星期三   晴天


2010-10-27 分類: 未分類

好多野做

好多活動

又唔夠訓

好攰

成個月得幾日夠訓

仲要mid-term test

OneRepublic<------好野黎,好聽






訪客留言 (返回 google_hk 的日誌)


yu_chow_911 於 2010-10-29 12:23 PM 發表:
累X2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



uenbb819 於 2010-10-28 09:09 PM 發表:
終於多野做啦你@0@haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hotszcheung 於 2010-10-28 02:41 PM 發表:
我都唔夠訓囧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Neloda 於 2010-10-27 09:31 PM 發表:
U.T.晚晚都要溫到好夜0,0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TIMTIM520 於 2010-10-27 08:42 PM 發表:
累!!!~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



billyleung2 於 2010-10-27 08:14 PM 發表:
唔夠訓x2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]