音樂日剛剛過去左......今
今年係我第一次參加
帶住既興奮又緊張既心情
因為我參加左其中一個公開組合奏
雖然贏唔到,但都好開心
因為囉左一個好好既經驗
幫左威霖其中一個項目揭譜-0-d同學以為我彈琴@_@我淨係識拉琴架乍0_0
佢贏左第一我都好登佢開心
佢抵囉架@_@
到到下晝
初級組大合唱
之前冇睇過1B唱
今次終於可以睇下lu
佢地其實真係做得好好ge
-_-" -_____-"" 冇擦鞋之意 唔想擦 唔需要擦 唔洗擦 -0-"
我覺得1B最西利就係男仔唱到哂高音-_-好勁.
如果1A男仔都係咁就好啦-0-
到到2D班
有咩感動我呢??
就係珍姐!!珍姐佢舉起左1個寫住2D既大牌
我突然諗起
如果係簡sir舉起1個 1A既牌
為我地打氣
............我突然間有d淚水想滲出黎
係真架...冇呃你.........
跟住再諗
點解人地班班都可以咁投入、咁努力........唔好怪我又講番-_-"
/___\你地又做唔到呢?
你地睇過人地唱過之後
有冇對你地有新既睇法.....?
定係繼續維持住唱左咪算囉咁既心態呢?
我相信一定有d同學有新既睇法!
|