阿暉日誌
講述暉仔每日既事情.....慘事.....好事.....any other 事@@
gordon225
暱稱: 暉仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
饒恕人?? (BIK野) ...
學左既野 永遠都唔會唔...
過左1年 我既睇法都有...
壁報
好耐冇打過blog......
文章分類
全部 (21)
學校 (16)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 645
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 2 日  星期五   晴天


音樂日 ---- 望見2D班 令我好感動...... 感動 分類: 學校

音樂日剛剛過去左......今

今年係我第一次參加

帶住既興奮又緊張既心情

因為我參加左其中一個公開組合奏

雖然贏唔到,但都好開心

因為囉左一個好好既經驗

幫左威霖其中一個項目揭譜-0-d同學以為我彈琴@_@我淨係識拉琴架乍0_0

佢贏左第一我都好登佢開心

佢抵囉架@_@

到到下晝

初級組大合唱

之前冇睇過1B唱

今次終於可以睇下lu

佢地其實真係做得好好ge

-_-"   -_____-"" 冇擦鞋之意   唔想擦 唔需要擦 唔洗擦 -0-"

我覺得1B最西利就係男仔唱到哂高音-_-好勁.

如果1A男仔都係咁就好啦-0-

到到2D班

有咩感動我呢??

就係珍姐!!珍姐佢舉起左1個寫住2D既大牌

我突然諗起

如果係簡sir舉起1個 1A既牌

為我地打氣

............我突然間有d淚水想滲出黎

係真架...冇呃你.........

跟住再諗

點解人地班班都可以咁投入、咁努力........唔好怪我又講番-_-"

/___\你地又做唔到呢?

你地睇過人地唱過之後

有冇對你地有新既睇法.....?

定係繼續維持住唱左咪算囉咁既心態呢?

我相信一定有d同學有新既睇法!






訪客留言 (返回 gordon225 的日誌)


Nicnicola 於 2008-05-22 07:55 PM 發表:
如果簡sir舉起1個1A既牌,我會忍唔到笑...
淚水...冇可能掛...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shirley0125 於 2008-05-08 09:19 PM 發表:
其實如果呀sir有舉起1個1A既牌
我地全部都會係到笑
唱唔到呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Feli24 於 2008-05-08 08:16 PM 發表:
如果簡sir舉起1個1A既牌...
你一定唔會有d淚水滲出黎...
你一定係笑...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]