2009 年 4 月 24 日 星期五  |
成績滿意^^  |
分類: 未分類 |
考完試5日..啲卷都派得柒柒掰掰喇^^
成績雖然吾系幾好...
但俾上次進步左好多...
成績::{{因為合格既分數吾高,,,所以我只系講合格or吾合格}}
中文;;吾合格:-{
英文;;吾合格:-{
數學;;合格^^
通識;;吾合格:-{
科學;;合格^^
中史;;合格^^
經公;;未派
電腦;;未派
地理;;合格^^
希望未派果兩科合格喇,,,甘我就發達喇,,,錢錢- -"
♥ialwaysloveyou♥
|
| `出爐時間:2009-04-24 06:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
K0NG29 於 2009-04-27 11:04 PM 發表:
cmcmcmcmcm
|
|
|
may119 於 2009-04-27 05:50 PM 發表:
c0mment;D 我錫死你>33
|
|
|
lisa 於 2009-04-26 04:35 PM 發表:
CM...............==
|
|
|
lisa 於 2009-04-26 04:35 PM 發表:
CM...
|
|
| «‹ February 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | |
|