♥♥♥♥♥♥`A.N.JELL`♥♥♥♥♥♥
그래서 당신이 그렇게도 고통을 누른 기다리고있습니다 아, 내 심장도 당신의 의견을 떠날 수없는 것 아, 사랑은 사랑하는 것 사랑의 수호자가 될 수없는 것입니다 단지 내 마음이 지금 나오라고 할 수있다
 
2008 年 2 月 4 日  星期一   晴天


好開心牙!!!!!!!!!!!! 熱情 分類: 未分類

我今日真係好開心牙"

今日本身呢

我係同我牙哥同埋美儀去荃灣大會堂睇藝術展

睇完之後

我地就去左M記食

但係我已經見到一間M記啦

但係我牙哥佢竟然話:

「呢間唔好食嫁,去第二間啦!!!!!!!」

我心諗:「下. . . . . . . .  ,M記都有分好食同唔好食既?????」

跟住去到M記個時

我同美儀話唔肚餓

我牙哥佢勁無奈囉

跟住佢買完之後

竟然有兩個蘋果批係請我同美儀食個囉"

我聽到之後呆曬囉"

佢會咁好人????????

但係我諗真D

其實佢都唔係好衰啫

我依家真係越嚟越咩啦

都係唔講啦"

某某人,你知嫁啦"

食完M記之後

我就話不如去頭先果個公園玩

佢地就話想去玩鞦韆

咁咪又係同一個公園

唉唉唉唉唉

我牙哥佢正一大細路

但係佢細路得嚟又識逗人笑

我有呢個牙哥真係好既啫"

跟住呢,唔唔.....................................

去完公園

玩完鞦韆

我就話想去海邊度行下. . . . . . . . . . . . . . . . .

點知

我牙哥佢爬左落去海邊

其實我有少少驚佢會唔小心跌左落去嫁

我覺得我果時勁百癡囉

佢點會咁唔小心先??????????????

我地行完海邊之後

因為我牙哥佢要補習既關係

所以我地要早D走

佢就係搭31

我係住石籬嫁,我都應該搭31

不過因為佢搭31所以我先唔搭

你地知點解嫁啦

我過了十一個沒有情人的情人節

我想找一個溫暖的伴侶伴我度過這個寒冷的情人節

我覺得正是你"

◇很想哭-*))+`但我不要在你的面前流淚♣`! ||*]]

其實你想唔想要2月18日果份禮物嫁?????

你唔想要,你咪出聲囉

我又唔會怪你既

凈係知道一件事則嗎

就係你根本就唔咩我

就算我係你心目中一D地位都冇------我都係一樣咁愛你"

 

 

`出爐時間:2008-02-04 11:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 grace02 的日誌)


suetsuetman 於 2008-02-05 01:36 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



may119 於 2008-02-05 09:25 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





grace02
暱稱: ♥Ch!uS!uWa!♥莪曖尒xD
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日好黑仔\3/
2010-05-31
2010-05-30
2010-05-27
文章分類
全部 (89)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 1336
今日人氣: 6
累積人氣: 12195