我今日真係好開心牙"
今日本身呢
我係同我牙哥同埋美儀去荃灣大會堂睇藝術展
睇完之後
我地就去左M記食
但係我已經見到一間M記啦
但係我牙哥佢竟然話:
「呢間唔好食嫁,去第二間啦!!!!!!!」
我心諗:「下. . . . . . . . ,M記都有分好食同唔好食既?????」
跟住去到M記個時
我同美儀話唔肚餓
我牙哥佢勁無奈囉
跟住佢買完之後
竟然有兩個蘋果批係請我同美儀食個囉"
我聽到之後呆曬囉"
佢會咁好人????????
但係我諗真D
其實佢都唔係好衰啫
我依家真係越嚟越咩啦
都係唔講啦"
某某人,你知嫁啦"
食完M記之後
我就話不如去頭先果個公園玩
佢地就話想去玩鞦韆
咁咪又係同一個公園
唉唉唉唉唉
我牙哥佢正一大細路
但係佢細路得嚟又識逗人笑
我有呢個牙哥真係好既啫"
跟住呢,唔唔.....................................
去完公園
玩完鞦韆
我就話想去海邊度行下. . . . . . . . . . . . . . . . .
點知
我牙哥佢爬左落去海邊
其實我有少少驚佢會唔小心跌左落去嫁
我覺得我果時勁百癡囉
佢點會咁唔小心先??????????????
我地行完海邊之後
因為我牙哥佢要補習既關係
所以我地要早D走
佢就係搭31
我係住石籬嫁,我都應該搭31
不過因為佢搭31所以我先唔搭
你地知點解嫁啦
我過了十一個沒有情人的情人節
我想找一個溫暖的伴侶伴我度過這個寒冷的情人節
我覺得正是你"
◇很想哭-*))+`但我不要在你的面前流淚♣`! ||*]]
其實你想唔想要2月18日果份禮物嫁?????
你唔想要,你咪出聲囉
我又唔會怪你既
凈係知道一件事則嗎
就係你根本就唔咩我
就算我係你心目中一D地位都冇------我都係一樣咁愛你"