| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 18 日 星期三  |
運動會~^^  |
今日喺7-seven等牙施...再去MTR等牙湯同shirley一齊行去運動場∼!
同shirley,牙湯,美霞,牙施一齊坐∼!
冇野睇...悶∼悶∼悶!!!
lunch...同左佢地去m記∼(冇位)go左足球場eat∼*
下午嘅比賽仲悶...更加冇野睇∼!
同牙施and吳漢忠佢地玩∼好好笑...
等到4點幾...終於走得喇∼同佢地行∼
牙湯同Shirley走∼美霞,牙施同吳漢忠一齊走∼得我自已一個走∼><
4點幾返到屋企∼
9點幾開機∼玩吓玩吓∼有個教育XX會...黎!!
搞左我成個鐘∼∼唉...我牙爸牙媽比左成干蚊∼∼慘...
-------------------------------------
期待聽日啦啦隊∼∼**/
|
| 刊登時間:2006-10-18 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 16 日 星期一  |
day7*~  |
今日上堂...冇乜特別∼
悶,悶,悶+悶∼禁就一日lu∼
冇去度身體檢查∼同shirley去左4樓參加課活動∼
完左就行去聖堂∼聽修女講野∼5點幾走lu∼!!
返度屋企6點幾∼
......................
8點半開機∼搵度D相---
好型呀!!
靚仔呀∼! |
| 刊登時間:2006-10-16 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 15 日 星期日  |
去左ivy屋企~^^  |
今日9點幾起身∼食吓野睇吓野∼10點半出左門口...
同ivy去佢果個教會∼好悶∼聽mp3∼^^
同佢呀哥傾左一陣∼走lu∼
行左一陣∼上ivy屋企坐∼食埋飯就開機play~~
3點幾佢練舞∼4點幾就落去佢屋企樓下練跑∼
我5點幾走lu∼
返到屋企∼沖埋亮開機play∼
-----------------------------
好累呀∼! |
| 刊登時間:2006-10-15 07:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 14 日 星期六  |
去左西九~!!  |
今日10點幾起身∼睇埋「小孩不笨2」∼好感動呀!
1點幾食lunch∼跟住自已行去西九...同牙怡and lily行∼!
死喇*比我撞度佢∼佢想同我講野∼好彩行快一步姐∼!
買左幾張sun boy'z嘅yes card∼超型...
行度3點幾∼我牙爸打黎∼話要6點前返∼><
6點幾返度屋企∼同ivy傾左一陣∼7點幾出去食飯∼
見到好多親戚∼個個都話我肥左∼哇*死得洛
食到10點幾返黎∼開機PLAY∼同牙施傾計∼^^
----------------------------
今日影左D相∼比大家see see∼

Lily黎架∼!
冇啦∼聽日再post啦∼! |
| 刊登時間:2006-10-14 11:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 11 日 星期三  |
DAY4**  |
今日返度學校∼吾洗落去早會∼^^
Eng堂上左去6樓∼聽listen同睇E.T∼(終於睇完喇)
上P.E堂--玩跳高∼跳度好差好差∼><
跟住上中文堂「默書」∼死喇!!錯左好多∼實吾合格喇∼!
食lunch∼係學校度eat∼ eat完好悶∼
冇內shirley返lu~行過去傾計∼
跟住有人入左黎∼係學生會3号∼喺度派野∼比左條鍊我(好靚)
上人文堂∼做工作紙><...
放學...問左ivy借隻碟∼^^*
跟住go home lu~ |
| 刊登時間:2006-10-11 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 40 | »
|