| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 17 日 星期一  |
返左學校~!  |
今日7點幾起左身∼等佢地call我...就出門口∼!!
等度差吾多9點就go左啦∼
等成半個鐘都吾見人><...咪自己行番學校囉∼!又吾比入∼咪走囉...
之後...佢地call番我∼又問我出吾出去∼最後都冇出><...
12點幾再call牙湯...原來要返學校交表比嗰個保安員架∼!
跟住1點幾...我個舊fd又call我約me出街...咪叫佢陪我囉∼(哈哈)
2點幾就開機play...同牙湯傾左一陣icq∼
3點幾就出左去...喺我屋企樓下...我見到高佬同嗰個女仔一齊(^^)
交完表之後...就周圍行下啦∼!
4點幾就返度屋企∼就go去沖亮...沖完就see電視∼!
好快就食飯啦∼!食完就開機play左一陣...打埋日記就off∼!!!
|
| 刊登時間:2006-07-17 08:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 16 日 星期日  |
><去左買舊書~  |
今曰8點半起左身∼9點新睇電視...睇度9點半∼!!
10點半差吾多啦∼!牙施打黎傾左一陣...傾度11點就睇電視∼!
12點幾牙怡call我傾左一陣∼!!
4點幾就go左葵芳買晝...跟住行左一陣∼!
6點幾就去食飯...7點半就返黎啦∼!
就開機打日記∼play多一陣就off∼!!!
聽日要返學∼!!早DD訓啦∼!! |
| 刊登時間:2006-07-16 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
買去kenny隻碟~^^  |
今日9點幾起左身∼就睇電視...11點3,4個字就出門口∼!!
12點幾就度左旺角某某廣場行∼!!
入左一間書局∼終於買度kenny隻碟啦∼(等左好久)...
就去食lunch~!
跟住...周圍行左一陣∼去左冒險樂園play∼(^^有人請)
又有人請我地食雪糕∼^^
我地就去西九行多一陣~買左個公仔(好細隻)~*
去食冷麵~就企喺度一路傾計一路聽歌~!!
聽度5點幾就走啦~!!
6點幾就返度屋企∼即刻聽kenny隻新碟∼(好好聽)...
沖完亮就開機play∼!查左一陣野...打埋日記就off∼
食飯啦∼!!!
------------------------------------

|
| 刊登時間:2006-07-15 07:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
返左學校幫手~!  |
今日7點幾起左身∼8點幾就出左門口...等度搭5見吾牙湯∼咪走囉∼!!
喺學校附近見到shirly∼冇內就見度牙湯∼!!
我吔就上左禮堂∼幫手整野食比D新生∼
幫度11點幾就出去食lunch∼食度12點半就返黎∼...
去左某某課室玩左一陣...玩度1點幾就返禮堂幫手∼!
3點幾就走啦∼!就牙施牙怡行左一陣街∼!
返度屋企5點幾喇∼!
聽曰都要返學校幫手呀∼!!
希望快D到星期六啦∼^^可以買kenny隻碟∼!! |
| 刊登時間:2006-07-13 06:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
又喺留喺屋企~!  |
今日8點幾先起身∼食左少少野...8點半就開機play∼!!
都係冇乜人on∼(悶)...上網查左一陣野∼
終於比我查度kenny隻碟幾多$$啦∼(happy^^)...吾係好貴姐∼!!
不過好悶呀∼!!!都吾知打咩好∼*
play度12點幾就off啦∼!就黎食飯啦...
-------------------------------
kenny會拍電視劇呀∼(哈哈)

係咪好型呢∼!!
kenny聽日出碟啦∼!一定買...
|
| 刊登時間:2006-07-12 12:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 40 | »
|