Cursor by www.Soup-Faerie.Com

grace0328
暱稱: 牙陸
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
晒黑 LUU''
考試的第一日!!
下雨天><
畢業禮!!
2007-06-06
文章分類
全部 (196)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**大東]=*
**力行]=*
Betty
grandv57200
牙怡曰記
施施日記
符符日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 196
留言總數: 28
今日人氣: 0
累積人氣: 11088
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 17 日  星期一   晴天


返左學校~! 開心

今日7點幾起左身∼等佢地call我...就出門口∼!!

等度差吾多9點就go左啦∼

等成半個鐘都吾見人><...咪自己行番學校囉∼!又吾比入∼咪走囉...

之後...佢地call番我∼又問我出吾出去∼最後都冇出><...

12點幾再call牙湯...原來要返學校交表比嗰個保安員架∼!

跟住1點幾...我個舊fd又call我約me出街...咪叫佢陪我囉∼(哈哈)

2點幾就開機play...同牙湯傾左一陣icq∼

3點幾就出左去...喺我屋企樓下...我見到高佬同嗰個女仔一齊(^^)

交完表之後...就周圍行下啦∼!

4點幾就返度屋企∼就go去沖亮...沖完就see電視∼!

好快就食飯啦∼!食完就開機play左一陣...打埋日記就off∼!!!

 

刊登時間:2006-07-17 08:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 16 日  星期日   晴天


><去左買舊書~ 開心

今曰8點半起左身∼9點新睇電視...睇度9點半∼!!

10點半差吾多啦∼!牙施打黎傾左一陣...傾度11點就睇電視∼!

12點幾牙怡call我傾左一陣∼!!

4點幾就go左葵芳買晝...跟住行左一陣∼!

6點幾就去食飯...7點半就返黎啦∼!

就開機打日記∼play多一陣就off∼!!!

聽日要返學∼!!早DD訓啦∼!!

刊登時間:2006-07-16 07:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天


買去kenny隻碟~^^ 開心

今日9點幾起左身∼就睇電視...11點3,4個字就出門口∼!!

12點幾就度左旺角某某廣場行∼!!

入左一間書局∼終於買度kenny隻碟啦∼(等左好久)...

就去食lunch~!

跟住...周圍行左一陣∼去左冒險樂園play∼(^^有人請)

又有人請我地食雪糕∼^^

我地就去西九行多一陣~買左個公仔(好細隻)~*

去食冷麵~就企喺度一路傾計一路聽歌~!!

聽度5點幾就走啦~!!

6點幾就返度屋企∼即刻聽kenny隻新碟∼(好好聽)...

沖完亮就開機play∼!查左一陣野...打埋日記就off∼

食飯啦∼!!!

------------------------------------

刊登時間:2006-07-15 07:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天


返左學校幫手~! 開心

今日7點幾起左身∼8點幾就出左門口...等度搭5見吾牙湯∼咪走囉∼!!

喺學校附近見到shirly∼冇內就見度牙湯∼!!

我吔就上左禮堂∼幫手整野食比D新生∼

幫度11點幾就出去食lunch∼食度12點半就返黎∼...

去左某某課室玩左一陣...玩度1點幾就返禮堂幫手∼!

3點幾就走啦∼!就牙施牙怡行左一陣街∼!

返度屋企5點幾喇∼!

聽曰都要返學校幫手呀∼!!

希望快D到星期六啦∼^^可以買kenny隻碟∼!!

刊登時間:2006-07-13 06:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


又喺留喺屋企~! 開心

今日8點幾先起身∼食左少少野...8點半就開機play∼!!

都係冇乜人on∼(悶)...上網查左一陣野∼

終於比我查度kenny隻碟幾多$$啦∼(happy^^)...吾係好貴姐∼!!

不過好悶呀∼!!!都吾知打咩好∼*

play度12點幾就off啦∼!就黎食飯啦...

-------------------------------

kenny會拍電視劇呀∼(哈哈)

係咪好型呢∼!!

kenny聽日出碟啦∼!一定買...

 

刊登時間:2006-07-12 12:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]