今日終於返學啦.....
但係我都係覺得好吾開心,,
因為我好似冇fd好孤單
平時好開心既..常識同數學堂悶到死...
到左放學又女排,我現在吾係幾想參加牙!
要我參加我寧願死左佢好過...
我整到隻手勁痛