如果我吾記星期六同日
我總共喊咗三日啦,,,,
咗珊珊,芳芳同老師
仲有某某人,其他都吾同....
希望聽日吾好喊啦~~
但係我想我聽日一定會喊T^T
因為我次次返到學校都好吾開心,,,
吾知點解牙**
喊....><