今日有開心.有唔開心.有感動.有失落.....
開心既.....原來尋晚都有人同我一樣------係夜一夜先訓...
仲白痴到四點幾都仲係道icq....哈
helen 仲夜過我.......估唔到佢都五點幾先訓======
我地組好采有你.......
仲有樣好開心~~~~~~~家政堂碟魚竟然滿分.....真係驚奇
三個人一組真係好悠閒.......唔駛禁趕....
仲有時間可以坐係道講下d野點樣放~~~~~~~效率極高
今晚...我終於聽到一句真心話啦!!!話我OK醒∼∼∼Yeah!!!!
------------------------------------------------------------
唔開心既緊係有啦......
project----搵左Lkk做他人評論------做到死下死下....今日都係交唔到....
仲要比人鬧...趕走
璋魚h仲話:「係囉...你地整到我地要等埋你地先走得....我六點幾仲要補習!」
冇引......
肥寶真係有離lunch∼∼∼∼∼∼∼∼好開心
但係中途就..........唔係禁開心囉...所以好冇mood地走wif劍
-------------------------------------------------------------
感動....呢排好感動...成日都聽到D動聽說話....
但唔知係咪真既呢!?
今日真係好涷呀....同我既感動又有咩關係呢?
真係幾感動...仲有D內疚......小寶寶竟然放學係門口等左我一個鐘
真係感動+內疚......仲禁涷TIM!!!!

不過唔知你係咪別有用意...想攞本DICT而等既呢!?不過我相信唔係既∼!!!

我上完五樓攞完野....SAMSON先話比我聽有人係下面等緊我
我好愕然:「下....邊個呀!」
真係非常感動...
----------------------------------
失落
有人啦....成日因為我一句當時好忙地回答既野...離話我....
我唔係有心既.....Sor ly 囉!!!!
曾經有人講過話∼∼∼∼我好容易帶到人好似上天堂...但係亦好易張佢拉落谷底..
同意!>? 我一般啦!!!!
個句純粹好忙之際既一句....冇心既!!!
|