Amazing Grace
好耐冇打過Diary...不過唔係我懶呀===
只係個日記有問題===可能係我部電腦有問題....
令到我打唔到日記+++ 整唔到個板面.....不好意思

我會盡快尋求解決方法......或者洗左部機+++
請等我=== ﹏更別忘我"""
grace323
暱稱: 吉吉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
聖誕節快樂""" ...
平安夜===一點也不平安...
Play Day
s por t Day
2006-11-24
文章分類
全部 (276)
開心 ING!!! (1)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
霜兒's**
KaKa's diary
Tiffany """s
tsz 's Diary
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 276
留言總數: 120
今日人氣: 0
累積人氣: 7309
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 12 日  星期六 晴天
「神女有心.襄王無夢」 愉快

Tsz xanga : http://www.xanga.com/home.aspx?user=lai_tsz

今日去左3a班第一次既郊遊活動--大蠔之旅

朝早..一早起身整三文治∼∼∼整耐左

加又搞下呢樣搞下個樣....8點十先出門口!

死....實遲啦....又要比紫紫潤了∼∼∼

505又岩岩走左,等左9 mins

係輕鐵見到阿嵐....聽到一個驚訝既消息...

禁岩 ms張(cl)係前面∼∼∼∼

阿嵐仲睇唔到..大大聲講.我有拍一拍佢...

但係佢get唔到囉∼∼∼

比ms張知左..哥個人大慨都有d影響

同嵐一齊去m記....見唔到d人

仲林住走...

見到阿Dick問佢借左個電話離打∼∼∼

原來史係m記廁所囉....

原來有兩個名妓坐左係道..我都睇唔到

佢地又唔叫下我喎....

(不過可能佢地都睇唔到)大家都瞎了!?

悠悠閒行番去學校∼∼比小邦邦話我地大遲到..

不過最後真係我地....

10點鐘上車.....

小邦邦話:「我好辛苦先搵到架冇冷氣既旅遊巴!」

o咀囉....

仲要好辛苦tim∼∼∼∼禁辛苦唔好搵啦!

上到車∼∼∼∼岩岩出左山景..架車轉左個大彎

我又跌左落阿杰到啦...爆魚囉又....

繼上次pa街.又離多次囉∼∼真係勁魚爆..又比人笑

莫嘉欣呀莫嘉欣....

要小心d啦∼∼∼人地冇心理準備去接住你嫁

唔可以再禁失暈嫁啦∼一定要改下!

唔係次次都禁好采有人係你隔離嫁

之後後面又勁唱歌∼∼∼

不過因為嫁車冇冷氣...嘈...聽唔到

紫紫又發揮佢既大食本色....

9個字倒到目的地....勁曬....帶帽..

又比陳浩賢攞左...帶左紫紫既綠帽.....

d男仔冇人去搶綠帽喎∼∼∼∼

之後勁行上山∼∼∼∼上到個亭到食lunch...

剩左好三文治....已為d人好大食tim∼∼∼

賢..丁丁個d太精力旺盛了....真係通山跑

 

影全體相

 

勁好笑∼∼∼∼佢地狂玩紮辮+自拍

落山個陣∼∼

無啦啦..丁丁玩咩「拍板」----

好底死∼∼∼∼跳個陣....拉到條根

整到坐左係地抽根∼∼∼∼笑

之後落水喎∼∼∼∼我冇落....著住對鞋行

行左陣.....坐左係石博上∼∼∼∼

小joe joe勁大聲笑∼∼∼∼

紫紫你記住我今日講既野啦!

希望你唔會好似我感樣...「玩假情真」

四大名妓佢地又玩綠影

「欺凌片段」∼∼∼正!!!!

坐左好耐 + 傾計

之後走lu∼∼∼行一大段路番去落車個道

好記得「莫嘉欣」三個字....

Emily整親隻腳....Gary扶佢

勁好笑∼∼∼∼同譚劍文講下講下....

我話如果有人感樣扶我∼∼∼

我都願整親隻腳...之後譚劍文真係扶我

勁好笑∼∼∼∼

紫紫叫mark哥.拉佢行.mark哥唔肯喎

阿紫話....

「連感既mark哥都唔肯扶佢∼∼傷心喎!!!∼」

阿邊個邊個識做啦....下次記得醒水d啦

之後我特登搵劍劍拉我行∼∼激死佢呀∼∼∼好笑!!!!

番到去落車個道...行那個傳說非常別緻既碼頭

之後去左碼頭邊坐...

勁白痴囉璋魚..叫佢影相...

影左兩次都係變左綠影∼∼

死啦佢去∼∼∼∼白痴的

紫無啦啦玩偷拍...

勁型呀∼∼∼∼∼坐法∼∼∼勁 match

係碼頭坐左一陣就走lu∼∼∼

勁好笑又∼∼∼

好大的距離(箭咀位置)∼∼∼∼

因為個係橋底...個個都要dou低頭行

不過估唔到璋魚都要囉∼∼扮高∼∼∼佢根本唔駛低頭

之後上車lu∼∼∼sleep

後面班野唱歌嘈住哂囉∼∼∼∼

---------------------------

放左...行街 with 紫∼∼∼∼

冇帶鎖匙....冇得番屋企...又冇人係屋企

係市中心遊左兩個鐘.去買水樽....

比錢...我比左張$100...個野$49...

個男售貨員問我有冇兩蚊...

我以為找1蚊啦....點會無啦啦叫我比多兩蚊呢!?

我問點解..

佢話唔想找2個五毫....肺事我重喎!!!

好細心....sweet∼∼∼

-------------------

阿媽放工先離食dinner..

今日隻腳好累......

 

刊登時間︰2005-11-12 11:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]