| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 26 日 星期一  |
|
MK日 |
今日去左mk一日遊.....
好累丫...不過都幾開心啦~~~~
今日冇搵工丫...{懶}
mk有人拍野丫.....好似入左鏡....^^
不過都唔知丫....嘰嘰
老豆&細佬返左鄉下....
成屋企得番d女人咋....
今晚個電腦係我嫁.....嘰嘰
西迎send左個論壇比我丫....
叫我多d上去喎.....得閒先啦~~~~
聽日要係屋企做乖乖女.....
冇$$$$...[講笑的]
老豆聽日回家了....所以要係屋企做家務
真的慘......
唔打啦!!!!!!
|
刊登時間︰2006-06-26 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 25 日 星期日  |
|
做了媽媽級 |
今日1點幾先起身丫....
好累丫....琴日3點先訓攪丫
係到玩games
嘰嘰....
食左一鋪''十三么"
真的高興.....
又同一個bb玩.....真係好好玩嫁
今日好hot....
都唔想出去.....
聽日想出mk丫....
想buy 333333
唔知呢????
都係約下人先....
要去煮飯啦~~~~
今日就打到哩啦!!!!!
聽日打比你地知....我去mk的奇愈啦~~~~ |
刊登時間︰2006-06-25 05:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 24 日 星期六  |
|
搵工唔成功 |
考完試啦!!!!
一睇就知考唔好啦!!!!
搵左好多工啦!!!都叫我番屋企等消息
叫得我番去等消息...都係唔請啦!!!!
唔通會搵唔到工.....
唉!!!!
真的慘上+慘
去左旺中..buy左兩條''富''
我都幾like嫁....
又左唱完k先go home...
又去行街.....買左m記回家吃
多日冇打日記啦...
希望日日都可以打啦!!!!!!
|
刊登時間︰2006-06-24 12:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 15 日 星期四  |
|
嘰嘰 |
好多日都冇打都日記la....
考試時期,唔係打日記ge時間
不過打唔打日記d成績都係咁
咁差....
唉!!! 唔知返工果到點呢??
希望得la....
唔係ge話真你要做......
聽日測maths丫...不過都係唔識 |
刊登時間︰2006-06-15 01:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 7 日 星期三  |
|
唉!!!!! |
今日測phy丫...
好難丫...我完全唔識做
唉!!!又唔合格啦!!!!
真係悲丫....
我又兩日冇同佢地食飯la....
真你sorry丫....
我要溫書囉~~~
我聽日一定會同你地食飯嫁.....
我又得睇美少女戰士丫...
哈哈!!!真happy丫
|
刊登時間︰2006-06-07 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 37 | »
|