| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 12 月 31 日 星期日 

|
| 2006-12-31 |
呢幾日,,D生活好亂呀!!放左假咁多日,一D功課都未做過....搞都未搞過呀....但係就有做嫦姐姐俾我個D功課囉,,,最死既係,,我而家日日係電腦度DOWN個D綜藝節目黎睇,,,晚晚都睇到零晨4-5點先訓,,跟住就下午1點幾起身,,呢D身活好折墮呀!!但係個D節目真係好正呀......因為有飛輪海呀.....吳尊好靚仔呀...仲好可愛呀...愛死佢囉....個亞綸真係可愛到極點呀!!我諗呢個世界上除左BB仔之外....冇人會CUTE得過佢GA啦∼!好鐘意佢地呀.....我黎緊生日好想要佢地隻碟呀,,,不過我可以叫舅父幫我攞貨.....唉,,講起生日都有D傷心...就快又大一歲啦∼∼唔制呀**唔想咁快就老啦...講起生日禮物....我有好多野都想要呀....好似BGW既背>>狼<<,,同埋扮靚靚既野,,雖然我呀媽有好多,,但係我極少見到佢,,SO就算佢俾我玩化妝,,都係冇得玩....就係咁....但係我都知我要既野..都唔係好平....SO我一定唔會迫人BUY俾我,,唉....我老豆俾左500蚊我用....我唔洗一個星期就完啦....好慘呀∼!’’好後悔.....我又要儲MONEY啦....目標係2月1日前儲到$600,,,因為有D用...SO今次死人冧樓都要成功呀!!
|
| 刊登時間︰2006-12-31 02:37 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 236 | »
|