| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 11 月 19 日 星期日 

|
| 2006-11-19 |
終於可以休息吓啦**10月中到到11月都好辛苦呀!!!因為有好多野都好忙,,又要UT,,有好多科又要test,,雖然我係冇溫d單元測驗,,但係斬有d壓力ga啵....唔想溫,,但係又唔想考得唔好,,,但係而家咩都開心晒啦....上個week已經測左中,英,數既ut啦....係測數學之前個日,,我又去左上水補習啦.....但係我估唔到個日Chris都黎左呀!!!整到我好似做左佢同嫦姐姐既電燈膽咁呀!!!仲有唔知點解有Chris佢係度,,我會特別緊張ga...唔係因為唔鐘意佢,,,總之就..好咩啦’’但係個日我真係好驚喜囉,,,竟然會見到佢,,,雖然係整到我好緊張,,但係佢真係幾好人,,,同埋有時d數有d難,,嫦姐姐冇咁快諗到個時,,都可以問佢,,都幾好∼∼我呢個星期6,日都係stay at home呀!!!因為我要快速織脛巾呀!!君佢Monday生日....為左佢,,星期6個‘日成3,4點先織好,,,希望佢會鐘意啦∼∼但係今晚好緊呀!!!因為聽日就派UT既成績啦....但係我對今次既MATHS有D信心GA....因為比我想像中好似簡單好多,,但係都係唔敢有咁大其望,,,好驚出黎既成績比想像中既唔同,,但係我諗會OK掛∼!
|
| 刊登時間︰2006-11-19 06:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 236 | »
|