| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 11 月 1 日 星期三 

|
| 2006-11-01 |
今日大部份時間都好開心呀!!!因為今日上Maths個時,,,冇俾Miss Chan叉呀∼∼佢話留我一個星期堂,,我得留左1日咋’’仲有呀,,我今日派既maths test papper,,我合格呀∼!雖然唔係話好高囉,,但係最起碼嫦姐姐教過我個d野,,有好多都岩左呀!!!但係因為自己唔小心睇題目.....make到扣左好多分呀,,,,,但係下次再努力啦∼∼**但係最令我安心既係,,,我yesterday去左留劉sir堂....冇去到個數學鞏固班,,,好驚俾miss so叉呀,,好彩佢冇叉我,,,只係叫我去返督ok啦....但係,,今日都有d時候會唔happy囉...上個咩數學鞏固班個時呀!!勁悶呀∼∼仲有,,個Miss都唔鬼識教ga....都唔知學校做咩會咁Q白痴,,搵埋d咁既人黎教,,講到d maths勁難咁//唔該,,唔識教既,,就>>汁<<野返屋企啦,,晒我時間呀!!but算啦...我唔會再見到佢ga啦.,..我呢幾日都見唔到dinasour呀!!好掛住佢,,,仲有好掛全我個社長呀!!我想日‘日都見到佢地呀**要加油啦,,,好快UT....
|
| 刊登時間︰2006-11-01 08:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | ... | 236 | »
|