講真,,我今日既心情唔係好好,,,因為某D人,,,令到我好煩!!好似唔知點咁......跟住放左學就同左朱蕙茵去左新北江租碟睇,,,唉...都唔知點解會租左個<<惡魔在身邊>>,,,因為我本來係覺得唔好睇Ga!!但係而家睇落,,,呢套野真係掂爆呀!!勁好睇,個男主角>>賀君翔好靚仔,,好型呀**好鐘意佢呀,.本來仲以為韓國個D先係最靚仔,,,同埋D戲係最好睇既,,但係而家覺得D台劇都好好睇,,,仲好想睇埋個<<惡作劇之吻>>,,唉,,,今日最可惜既係,,今日見到玄彬個套<<百萬富翁的初戀>>GA!!不過冇粵語,,真係好想睇呀,,,期待個粵語板出現......每次睇到D愛情片都好期待會有同樣既出現,,但係唔知會唔會有呢D事Happen呢??星期日就係家長日啦,,好緊張,,唔知會唔會見到pooh仔or高鼻仔個呢??仲有,,唔知會係咩成績唸??好期待!!
|