成晚都冇訓過教..傾傾傾傾傾.....
傾到唔知幾點先訓著左..多得ZOE姐*
佢係咁打黎..4:31,5:58,6:37,6:48!!點訓呀!?
但經過一晚之後..我仲係未做過功課!!
早知一早就訓教la..捱得咁辛苦><"
今天很早出門..返去抄做功課!!
頭一堂做晒chi功課..
chi:無無聊聊又兩堂*
eng:不知不覺地訓著左..阿太冇叫醒我^^
cit:諗住做math..頂唔順了*訓左.... ..
lunch冇出去..起班房訓.....訓.....訓!
pa:help..有人睇堂都不經意地訓著左><"
math:睇堂果條友都訓左著..證明ms lam講書悶la*
俾ms lam叫左兩次起身..俾人鬧添=.=
pd:傻下傻下唔訓傾計..hapi*
放學......上左盛東*有戲睇....誰知..................走晒!!
上左盛富陪他們........then搭407走lu!!
ps.今天做左隻豬..極度眼訓*
唔想再係咁..真係好辛苦!!