‘.沒有膽色纏你... . ..心亂如麻(((

*GRA'S:::"不想和我好v請求直說真話]]


gras0409 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]


 
gras0409

暱稱: *GRA'S
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


 

« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 89 | »

2005 年 11 月 30 日  星期三 晴天

陸運會"

今日陸運會..預左拎硬牌喇^^
晨早5點半..ZOE打來叫我起身去食早餐*
BUT我唔想去..SO冇起身唔去!!
訓到6點9先捨得起身..
約左D人搭2..D人搭1仲起屋企><"
BUT都係要佢等返我!!
一黎就跳遠..唉..第2*
好後悔呀..好唔開心呀..眼白白將個金牌送左俾人=.="
可以跳到4米架..自己又唔撚知做乜..過去唔好提喇!!
有得拎第2好過冇呀*
THEN LUNCH同好多人去唔知邊度食飯..
行死人咩!?咁撚多樓梯!又"咩"TING上去..更加累呀*
食飽返去集隊..
哈..推鉛球又第1喇..冇對手唔好玩既*遠人地勁多*呵..
200米初..小組第一*BUT唔知聽日跑成點呢?
希望第2喇..黃奶我實嬴你既*BUT又拎第2唔想囉..
跑完200俾好多人鬧..話我掛住望後面..又唔跑快D><"
明知入更決賽..何必跑咁快呢!??
但一路跑一路望後面..幾好玩*但真係跑慢左好多..
跑完頒獎LU..孫太話我有兩個牌..可以默少兩次書^^哈..
放左仲起運動場..笑死人*BUT有低能..
5點幾走..返屋企*
媽子又話今晚難得我放假會煮飯俾我食..自己又出左街><"
煮條毛咩!??又食自己..唉*
哥今晚又去踢波..唔洗爭電腦玩^^

刊登時間︰2005-11-30 08:12 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]