...
今日
想返屋企..
去到學校門口
隻何老狗無啦啦問我
:我有無叫你剪頭髮
我話有
:你有無收到我張支票(校服髮型不合格通知單)
我話有...
:咁你張野去左邊
我話系上面
:你上去拎...
上到去先至知道完來我扔左...
落去同佢講
佢同我講左一大堆耶誕
之後叫我諗方法抄返張
我去325室門口見到張支票 但吾系我
我系果時先知
原來我無去復檢...
唉
之後又話尻我
:派張紙比你吾睇 派比你做乜 你留系度無意義
ok 無意義咪走囉....
胡x欣..
玩下姐
吾好嬲na~~~
至多下次吾玩你...
哈~...
]
是不是我又
做錯了什麼
|