哈 好耐都冇更新lu..." 因為冇原動力... 你地既留言就係我既原動力 請即留言 我等緊你嫁~ 最近係心裹面成日都出句 [勿以善少而不為 勿以惡少而為之] 唔知點解好中意 可能明佢點解掛 呢排成日放學之後都去打波 我開始愛上藍球了 可惜我的技術都冇進步= =.." 冇乜耐性tim... 開學果陣 話要每日做幾下掌上壓 到e加... 愈做愈少 唉... 有冇人知點可以修練到耐性~