哈哈...
覺得自己又賤格左..
妳都想走...
吾應該留妳咁耐...
雖然返到去都無野做...
不過算..
點都要陪埋妳返學.
~~~因為我想....
仲有我因為我無野做...
ha...好低能..
====================================
尋日返工返到超累=_+
好彩有放工果時經理比我的果杯凍奶茶
喝左好左好多