乜都懶得做...
訓教都懶得訓...
起身 成身都酸痛...
都吾知點..
成日都系度打機...
懶得打波...
喝水都懶...
牙就一定刷的~~因為呢個好重要.....
我份人好煩~~~~~~~~~~~~~~比我煩親的 原諒我阿~~~ 我認真咁改緊的了... 嘗試用訓教去改變自己的煩...~~好似無咩效
我都吾知自己咩事~~~真系乜都懶....
打qz懶.....~~~~~~~唉