greenlife : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

                   

       


2007 年 3 月 10 日  星期六   晴天           

cary and simon 愉快

 尋晚9點起就同simion, cary. 阿超響度傾計....過程,當然交流左好多

嘅秘密仔啦!!不過好多都講過曬加啦.....................,好彩都有新發現!!

講時講,差D唔記得交待事發地點,地點就正系自修室囉!!!!!我諗,尋

晚嘅情景都算系自修室百年難得一見嘅畫面啦......................................

最衰,我地傾到興起時,自修室都要close啦....初頭仲以為我地可以出

 去繼續傾,點知,隔離班嘅人又唔識做,所以,最後我地就放棄阿超,三丁

 友走左去tracy樓下嘅公署園度傾,傾到11點4先dismiss!!............................

講真,同simon嘅朋友關系,都真系幾special下!!因為,以前從未試過同朋

 友傾"好朋友"嘅深入話題!!!感覺好奇妙.我自己都唔系好識表達,不過,

我地三個當事人就完全心領神會囉!!!當然,尋日嘅否白好令人感動!!!

發現,近期同cary嘅默契多左好多,主因系大家好多思想都相似,同埋近

期成日"朝夕相處"......感覺起黎,我地真系成為左好姐妹啦!!!哈哈!!!!!

唉,近期好少好少同tracy&akita傾計..............所以,都好Dmiss姖地啦=.=

 

                                                                                                                         
                                                  


2007 年 3 月 7 日  星期三   雨天           

let's start! 愉快

今日,約左amy,cary,simon,小琳,mary,fankie

煉oral!!所以,突破性地早起身!!唉,諗返起黎,真系

差D起唔到身!!又凍黎加!!好在...最後都不都....

其實今日雖然系煉中化,而中化收穫都多..不過,我覺

得Miss嘅意見雖然好多,但系實用性對我而言,就唔算

高囉!!Anyway,Miss真系好好..好有心又盡責!所以,

我地真系感激Miss加!尤其系姖面露病容添!...-.-

可能,最大收獲就系增加左個人短講嘅信心!!!

............................................................

今日,對我黎講,算系個好開始吧!!因為,oral後,自己終於

可以重燃久別嘅讀書興趣!!至少唔會excape!!多左少少

奮鬥心!!突然之間,好想不斷咁溫溫溫!!!無辦法啦,時間

限,而讀嘅野又多..唉,我真系唔想waste兩年時間,而又

考到"咩"咁...起碼Eco都要pass啦,if not,真系曬曬阿媽

嘅補習費囉!!!所以,各位Eco同學,我地要加油,加油呀!!

...............................................................

今日,臨走果時,同cary約定左聽日9點自修室溫書!!!

唔,雖然呢個約定系打賭性質!!but, 咁都未失為一個

好beginnig!!希望我同cary都會keep it on !!

7A嘅同學仔....為AL奮鬥吧!!!

ps:6月11就系gra-din啦!!呵呵,好期待呀!!^.^

 

                                                                                                                         
                                                  


2007 年 3 月 6 日  星期二   雨天           

相知..感動! 愉快

                     

 尋晚,同cary ball煲電話粥! 由11點幾煲到淩晨2點幾!

 呢次嘅傾談真系好難忘!唔單只系傾果時好enjoyable!

 連傾完都好回味!!

 過程中,我地講左好多好多新話題!亦分享左不少嘅秘密:

 eg:我地一D生活小習慣啦.."直覺"啦...&"情"啦.........

 真系有種徹底釋放嘅感覺!  其實,我相信,我地大家響吐露

 呢D咁私人嘅事之前,都系無心理準備加!!不過,由於彼此

 瞭解,信任,所以..我地就越講越多,越講越深入!!

 講真,能有一個咁全心全意,真心真意同妳分享所有嘅人系

 絕對難得!!更令人興奮嘅系,大家傾談中所流露嘅對對方嘅

 感覺!!----完全真摯嘅感覺!!   

 人際關係,系一門修不完嘅學問!唯有雙方嘅真心交流&聆聽

 先會打得開人與人之間嘅隔膜!

 由細到大,結交嘅朋友好多,好朋友都不少!!知己都有:就系啊

 May!或都,有D人會認為,真正嘅知己唔會響咁年輕就結交上!

 因為,年紀輕輕,唔會點經歷過人生百態!但系,對我黎講,無雖

 一定要經歷生離死別,大起大跌..都可以成為知已..因為,只要

 互相了解,欣賞,包容,扶持,關懷,坦白,尊重,表白,真心付出,

 仲有...就夠啦...............!!

 我諗,我的知己正在增加中.......嘻嘻..好開心!!

 總覺得,上天,無時無刻,在給我歷煉嘅同時,都會給我眷顧!

                                                                                                                         
                                                  


2007 年 3 月 5 日  星期一   晴天           

2007-03-05


 從前的家, 有屬於自己的小花園!----在二樓...

 花園內, 許許多多的花都是自己親自找的,親手種的!

 記得,第一種種的花是:大紅花

 它是我從家鄉公路旁的一排紅花中,折枝移種的!

 雖然,它最是很平凡吧!幾乎每處都可以看到

 亦沒有什麽花香...

 但是,只要每天給它灑適量水,就可茁壯成長---

                      常常  燦爛   盛放!    花紅葉綠!

                            散發出一種安心舒然的暗香!

 第二種種的是一枝並非偶然的無名花....

 兒時, 放學,上學, 每每路過, 

  看見它於別人門前盛放... 都有沖動---

  摘下一朵花,折下一枝它,移至我的家!!

  終於有一次,我摘了,折了,移了..

  但是....它卻長不出來..

  就這樣,嘗試了,失敗了,再重來了...

  最後,發現,原來種這種花,不是普通的折枝移種

  而是要摘下它的種子..再埋種種子...

  真以為,成功種下這種花,就代表我適合栽種它..

  誰知,這只是我自己的想法...

  事實,我畢竟連它的花名也不知啊!!

  可悲得,我只能稱它"漂亮的粉紅小花!"

 

  事後...我亦種了許多花:

  有種:三種不同的玖瑰...

  它們都很美,很香! 雖然,它們有刺,

  每次為它們除草時,都很易被刺傷..

  不過,我絕不介意受這種有心理准備的傷!

  水仙,就是我從祖婆家拿回來種的!

   只能說,我很喜歡它....

  因為,對我而言,它是靜靈雅結的...

   我想,這已足夠了!

  

    寶貴竹,是我無心栽種的...

   事實,我當時只是隨心插枝..

   想不到..它卻長得又快又高!

   只需一夜,它便可以長高許多!

    它,就總是在不經意間,轉變..

   變得很高,難以"攀"望!

  

  事實上,一直以來,我都希望能種士多啤梨..

  偶然之下,從表親手中,達成了我這願望!

  每天的灑水,除蟲,用心的關顧..

  它終於長出了士多啤梨..

  那時,第一次見到,我真的很高興...

  畢竟,等待的過程真的無時無刻的擔心

 它會被蟲子咬掉,被過量的水淹壞..

  興幸這幸福的承擔,得到甜蜜的回報!

 

  可能,種的花太多啦..所以,以前每當下大雨

  的時候,總要把露台的花,每盆每盆的搬到

  二樓室內,雖然,很吃力,不過,我真的不介意!

  想不到,現在反而有點後悔!

  我想,是不是種了太多花,花了太多不應該花

  的心機?

  畢竟,花開花落無間亦無常!

                                                                                                                         
                                                  


2007 年 3 月 4 日  星期日   陰天           

愛!

 

L o v e ..........!!

                                    小時候

                                        嬤嬤曾滿臉甜蜜的告訴我:

                          長大後呢,要找個好男人來嫁

                          -----像爺爺一樣的好男人...! 

                                                        可是,當嬤嬤閉上眼睛的時候..... 

                                                           卻是其她女人的好男人了

                                                                            就在那時... 

                                                                          媽媽跟我說:

                        長大後,應該找個疼愛自己的男人 

                                             -----就像爸爸一樣!

                        她說: 只要被愛才是女人的幸福!

                             那個時候,我還真的以為

                                    愛的幸福    真的可以這麽的單純!! 

 

 

                                                                     可是.......當後來

                                                              媽媽跟爸爸簽紙  離婚了! 

     臨走前,媽媽說:  

 

       原來..被動的愛情成就不了真愛!!!  

 

       自此以後,我也一直在尋找一個

                                               真正我愛的男人! 

         我就這樣   一直在等,

                           那一個值得我深愛的男人..... 

        我希望他,會有足夠的優點!  

 

         吸引我戀上..........  

 

        我也希望他,也會有不少的缺點, 

                                                 讓我知道----- 

       我真的愛上,這麽真實的一個人! 

                                       終於,我遇上了  唯一的  一個他!  

      但是,我卻不是他要等的 那一個 唯一 

 

         十年後...我還是單身...這份堅持 

 

  已不是為了等待...只是..察覺到

                                                            雖然他       是我愛情的全部  

        可是愛情     不是我生命的全部... 

                                                       後來,我還收養了一個十分可愛的女孩

  還給她我全心的愛...

                            我還希望  她會找到真愛! 

   :"女兒呀! 妳長大後,要找個----  

 

            妳愛的 

                     愛妳的 

            好男人!

 

誰知,女兒問:

"這樣的絕種動物在哪兒找?

                                                                                                                         
                                                  


                                           

                                                                                                                                                                                                                 
 

 

greenlife

暱稱: 22
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
   

:: 最新日誌 ::

唱K
雨遮..遮雨!
愛情VS睇書?
2007-04-17
我嘅大學生活,3166

  

:: 日誌分類 ::

全部 (16)
friendship (2)
心聲.一點 (2)
生活事...一點 (7)
愛情感悟! (1)
未分類 (4)

 

 

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::

       

 

:: 我的連結 ::

尚無任何連結

:: 站內搜尋::
RSS Feed