|
|
cary and simon  |

尋晚9點起就同simion, cary. 阿超響度傾計....過程,當然交流左好多
嘅秘密仔啦!!不過好多都講過曬加啦.....................,好彩都有新發現!!
講時講,差D唔記得交待事發地點,地點就正系自修室囉!!!!!我諗,尋
晚嘅情景都算系自修室百年難得一見嘅畫面啦......................................
最衰,我地傾到興起時,自修室都要close啦....初頭仲以為我地可以出
去繼續傾,點知,隔離班嘅人又唔識做,所以,最後我地就放棄阿超,三丁
友走左去tracy樓下嘅公署園度傾,傾到11點4先dismiss!!............................
講真,同simon嘅朋友關系,都真系幾special下!!因為,以前從未試過同朋
友傾"好朋友"嘅深入話題!!!感覺好奇妙.我自己都唔系好識表達,不過,
我地三個當事人就完全心領神會囉!!!當然,尋日嘅否白好令人感動!!!
發現,近期同cary嘅默契多左好多,主因系大家好多思想都相似,同埋近
期成日"朝夕相處"......感覺起黎,我地真系成為左好姐妹啦!!!哈哈!!!!!
唉,近期好少好少同tracy&akita傾計..............所以,都好Dmiss姖地啦=.=
|
let's start!  |

今日,約左amy,cary,simon,小琳,mary,fankie
煉oral!!所以,突破性地早起身!!唉,諗返起黎,真系
差D起唔到身!!又凍黎加!!好在...最後都不都....
其實今日雖然系煉中化,而中化收穫都多..不過,我覺
得Miss嘅意見雖然好多,但系實用性對我而言,就唔算
高囉!!Anyway,Miss真系好好..好有心又盡責!所以,
我地真系感激Miss加!尤其系姖面露病容添!...-.-
可能,最大收獲就系增加左個人短講嘅信心!!!
............................................................
今日,對我黎講,算系個好開始吧!!因為,oral後,自己終於
可以重燃久別嘅讀書興趣!!至少唔會excape!!多左少少
奮鬥心!!突然之間,好想不斷咁溫溫溫!!!無辦法啦,時間
限,而讀嘅野又多..唉,我真系唔想waste兩年時間,而又
考到"咩"咁...起碼Eco都要pass啦,if not,真系曬曬阿媽
嘅補習費囉!!!所以,各位Eco同學,我地要加油,加油呀!!
...............................................................
今日,臨走果時,同cary約定左聽日9點自修室溫書!!!
唔,雖然呢個約定系打賭性質!!but, 咁都未失為一個
好beginnig!!希望我同cary都會keep it on !!
7A嘅同學仔....為AL奮鬥吧!!!
ps:6月11就系gra-din啦!!呵呵,好期待呀!!^.^

|
相知..感動!  |

尋晚,同cary ball煲電話粥! 由11點幾煲到淩晨2點幾!
呢次嘅傾談真系好難忘!唔單只系傾果時好enjoyable!
連傾完都好回味!!
過程中,我地講左好多好多新話題!亦分享左不少嘅秘密:
eg:我地一D生活小習慣啦.."直覺"啦...&"情"啦.........
真系有種徹底釋放嘅感覺! 其實,我相信,我地大家響吐露
呢D咁私人嘅事之前,都系無心理準備加!!不過,由於彼此
瞭解,信任,所以..我地就越講越多,越講越深入!!
講真,能有一個咁全心全意,真心真意同妳分享所有嘅人系
絕對難得!!更令人興奮嘅系,大家傾談中所流露嘅對對方嘅
感覺!!----完全真摯嘅感覺!!
人際關係,系一門修不完嘅學問!唯有雙方嘅真心交流&聆聽
先會打得開人與人之間嘅隔膜!
由細到大,結交嘅朋友好多,好朋友都不少!!知己都有:就系啊
May!或都,有D人會認為,真正嘅知己唔會響咁年輕就結交上!
因為,年紀輕輕,唔會點經歷過人生百態!但系,對我黎講,無雖
一定要經歷生離死別,大起大跌..都可以成為知已..因為,只要
互相了解,欣賞,包容,扶持,關懷,坦白,尊重,表白,真心付出,
仲有...就夠啦...............!!
我諗,我的知己正在增加中.......嘻嘻..好開心!!
總覺得,上天,無時無刻,在給我歷煉嘅同時,都會給我眷顧! |
| 2007-03-05 |

從前的家, 有屬於自己的小花園!----在二樓...
花園內, 許許多多的花都是自己親自找的,親手種的!
記得,第一種種的花是:大紅花
它是我從家鄉公路旁的一排紅花中,折枝移種的!
雖然,它最是很平凡吧!幾乎每處都可以看到
亦沒有什麽花香...
但是,只要每天給它灑適量水,就可茁壯成長---
常常 燦爛 盛放! 花紅葉綠!
散發出一種安心舒然的暗香!
第二種種的是一枝並非偶然的無名花....
兒時, 放學,上學, 每每路過,
看見它於別人門前盛放... 都有沖動---
摘下一朵花,折下一枝它,移至我的家!!
終於有一次,我摘了,折了,移了..
但是....它卻長不出來..
就這樣,嘗試了,失敗了,再重來了...
最後,發現,原來種這種花,不是普通的折枝移種
而是要摘下它的種子..再埋種種子...
真以為,成功種下這種花,就代表我適合栽種它..
誰知,這只是我自己的想法...
事實,我畢竟連它的花名也不知啊!!
可悲得,我只能稱它"漂亮的粉紅小花!"
事後...我亦種了許多花:
有種:三種不同的玖瑰...
它們都很美,很香! 雖然,它們有刺,
每次為它們除草時,都很易被刺傷..
不過,我絕不介意受這種有心理准備的傷!
水仙,就是我從祖婆家拿回來種的!
只能說,我很喜歡它....
因為,對我而言,它是靜靈雅結的...
我想,這已足夠了!
寶貴竹,是我無心栽種的...
事實,我當時只是隨心插枝..
想不到..它卻長得又快又高!
只需一夜,它便可以長高許多!
它,就總是在不經意間,轉變..
變得很高,難以"攀"望!
事實上,一直以來,我都希望能種士多啤梨..
偶然之下,從表親手中,達成了我這願望!
每天的灑水,除蟲,用心的關顧..
它終於長出了士多啤梨..
那時,第一次見到,我真的很高興...
畢竟,等待的過程真的無時無刻的擔心
它會被蟲子咬掉,被過量的水淹壞..
興幸這幸福的承擔,得到甜蜜的回報!
可能,種的花太多啦..所以,以前每當下大雨
的時候,總要把露台的花,每盆每盆的搬到
二樓室內,雖然,很吃力,不過,我真的不介意!
想不到,現在反而有點後悔!
我想,是不是種了太多花,花了太多不應該花
的心機?
畢竟,花開花落無間亦無常! |
| 愛! |
L o v e ..........!!
小時候
嬤嬤曾滿臉甜蜜的告訴我:
長大後呢,要找個好男人來嫁
-----像爺爺一樣的好男人...!
可是,當嬤嬤閉上眼睛的時候.....
他 卻是其她女人的好男人了
就在那時...
媽媽跟我說:
長大後,應該找個疼愛自己的男人 -----就像爸爸一樣!
她說: 只要被愛才是女人的幸福!
那個時候,我還真的以為
愛的幸福 真的可以這麽的單純!!
可是.......當後來
媽媽跟爸爸簽紙 離婚了!
臨走前,媽媽說:
原來..被動的愛情成就不了真愛!!!
自此以後,我也一直在尋找一個
真正我愛的男人!
我就這樣 一直在等,
那一個值得我深愛的男人.....
我希望他,會有足夠的優點!
吸引我戀上..........
我也希望他,也會有不少的缺點,
讓我知道-----
我真的愛上,這麽真實的一個人!
終於,我遇上了 唯一的 一個他!
但是,我卻不是他要等的 那一個 唯一
十年後...我還是單身...這份堅持
已不是為了等待...只是..察覺到
雖然他 是我愛情的全部
可是愛情 不是我生命的全部...
後來,我還收養了一個十分可愛的女孩
還給她我全心的愛...
我還希望 她會找到真愛!
:"女兒呀! 妳長大後,要找個----
妳愛的
愛妳的
好男人!
誰知,女兒問:
"這樣的絕種動物在哪兒找? |
|
|
|
greenlife  |
|
|
暱稱: 22 性別: 男 國家: 香港 地區: 葵青區 |
|
MORE...
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 最新日誌 :: 
   
:: 日誌分類 ::

:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
:: 站內搜尋::


   






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


 
 
   





|
|