9點45分起身..遲左起身打波tim...
而且仲要係呀爸叫我起身..之後就打比大家樂
原來佢都遲起身..冇打到波...於是決定不打了
之後去到11點半出左m記同媽&爸去左m記食中午..
期間見到剛剛返工的bat姐姐...佢又遲到=.=
食完後就去左自修室溫英文..因為在家中太悶了..又唔想頹廢
一直溫到5點鐘自修室關先走..之後又去m記食奶昔..
食完大約到左7點幾就去媽的親戚家食飯..
8點半就走了...