9點15分...打波...
打左個半鐘..之後回家沖涼睇電視..
到左一點出左去自修室睇英文書..
但因為打波打到超累加上自修室向來都係整人訓教ge地方
所以冇幾耐就開始無精神..而且好想走=.=
最後都係溫左2個鐘到..
下一站...m記食雪糕..今次食朱古力脆筒..
食完就返家lu...