11點45分起身..之後去左灣仔出糧..$120
去完灣仔之後陪利卓上左聖約翰大樓度做少少野..
原本我唔洗去的..但佢話淆底唔夠膽入=.=
去完之後去左動植物公園逛一逛..出番黎成手蚊"懶"
其實我地係動植物公園迷左路..之後是但搵左個門口出..
我記得個名叫雅賓利道..之後就行行下行左去蘭桂坊=.=...
果度果然係鬼佬ge地方..成條街都英文..一個中文都冇...
終於搵到地鐘站啦..原來我地由灣仔行左去中環...吹脹..
ps:聰...我好快就要陪你一齊寂寞law~可惜天各一方..唉