事到如今..差唔到要走了...哈哈
今次走ge機會率大於50%...我能扲到17分嗎..
或者距離離別只淨下很少的時間..已經有晒心理準備了
寂寞...到時真的會很寂寞..
因此我依家要將寂寞轉化成動力..開心的渡過緊餘在香港的日子
真希望奇蹟在我身上出現呢...17分..是個遙遠的夢想
今天又去了尖沙咀問升學資料了..去完之後見仲有時間
就跟左大家樂去科學館睇恐龍..仲扲左紀念品返黎tim
去完後就自己一個回家了...因為樂要去沙田...
真感謝佢我去邊佢都陪我...有時我諗...如果我聰明d就好了
近排追緊日劇14歲的媽媽..超感人啊...女生真偉大...
依家有個希望:時光可以倒流嗎??
ps:唔知係咪晚晚喊果陣都係冷氣房呢..冷壞了身體呢
現在感冒了...今天仲有少少發燒tim..
有排都冇得食雪糕呢...哈哈...
|