今天沒什麼野呢..一早起身睇電視
睇完之後去左樂家玩左12分鐘都冇..
之後返家睇埋最後果3集ge<14歲的媽媽>..
超感人o~某程度上套野係勵志片...d道理都幾o岩我地的
睇完之後玩左一陣電腦...沒野講了=.=
ps:事情好似有少少轉機了..媽降低了要求..15分以上=.=
其實亦沒有多大分別..因為我都唔知自己扲唔扲到14分..