這不是一篇日記..只是我想問下你地意見..
各位網友看完後比d意見我...唔該
前排我屋企人話我會考不夠分就要過外國讀書..
我d朋友聽完之後話超羨慕..但我就有少少煩惱了
第一就係我屋企財政狀況一向都唔好..過外國要用好多錢
連我呀媽都話驚屋企負擔唔到...
所以外國對於poor的家庭一向都係天方夜譚..
如果屋企仲有兄弟姊妹就更唔應該去啦..你估淨係你要讀書咩
有d家庭一早就過去移民了...果d就無所謂...
依家要過實在太唔公平..過到去一生路不熟..又要重新適應..
這樣的生活會開心嗎?..雖然話過去浸一浸咸水會好d..
但有冇諗過屋企負責會好重的..如果家庭沒有親戚在外國就更幣了
屋企人又要天天擔心兒女會否比人欺負..外國的歧視比香港多了
外國真係好ge話..就唔會日日都有校園槍擊案發生la...
我唔知你地點睇...希望你們表達下意見...我煩惱緊
ps:其實今日都冇咩發生...只是琴晚3點半訓...4點鐘起身
因為要送細妹去尚德..佢要跟學校去跑步同跳舞..
由於今早未有車..所以我就陪她過去了...返屋企後無訓過
訓ge時間只係個半鐘=.=
|