海龜的家
住在無底洞的另一方...歡迎有緣人來到我的世界
greenturtle
暱稱: 小強
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-7-4
2008-5-16
2008-5-14
2008-5-9
2008-5-5
文章分類
全部 (261)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Bill
Danny
Edwin
Keith
MintRainy
Ruby
So
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 261
留言總數: 65
今日人氣: 6
累積人氣: 3372
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 30 日  星期一   晴天


去外國留學 分類: 未分類

這不是一篇日記..只是我想問下你地意見..

各位網友看完後比d意見我...唔該

前排我屋企人話我會考不夠分就要過外國讀書..

我d朋友聽完之後話超羨慕..但我就有少少煩惱了

第一就係我屋企財政狀況一向都唔好..過外國要用好多錢

連我呀媽都話驚屋企負擔唔到...

所以外國對於poor的家庭一向都係天方夜譚..

如果屋企仲有兄弟姊妹就更唔應該去啦..你估淨係你要讀書咩

有d家庭一早就過去移民了...果d就無所謂...

依家要過實在太唔公平..過到去一生路不熟..又要重新適應..

這樣的生活會開心嗎?..雖然話過去浸一浸咸水會好d..

但有冇諗過屋企負責會好重的..如果家庭沒有親戚在外國就更幣了

屋企人又要天天擔心兒女會否比人欺負..外國的歧視比香港多了

外國真係好ge話..就唔會日日都有校園槍擊案發生la...

我唔知你地點睇...希望你們表達下意見...我煩惱緊

ps:其實今日都冇咩發生...只是琴晚3點半訓...4點鐘起身

     因為要送細妹去尚德..佢要跟學校去跑步同跳舞..

     由於今早未有車..所以我就陪她過去了...返屋企後無訓過

     訓ge時間只係個半鐘=.=

 






訪客留言 (返回 greenturtle 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]